måndag 17 september 2012

[Magiska ögonblick...]



Hej kära bloggläsare. Här lyser jag med min frånvaro för tillfället. Desto mer närvarande i att färdigställa Grafitgrå Industri inför Premiärhelgen som äger rum på Fredag, Lördag och Söndag.




En rolig vecka är påbörjad då det är dags att skapa värme och känsla i Industrin. Knyta samman helheten. Dags att släppa alla "att göra listorna" som hängt med det senaste och låta inspiration och känslan gå loss, fantastiskt roligt! Dags att frossa i magiska ögonblick, för jag tror det kommer bli många de kommande dagarna.




 Ny Recept plansch är på ingång. Vad passar bättre än Äppelkaka i dessa tider. Den kommer finnas att köpa i Industrin eller beställas här på bloggen.




Ser verkligen fram emot att träffa många av er till helgen. Ni är varmt välkomna att besöka Grafitgrå Industri.


Grafitgrå Industri
Vistakullevägen 1 Kaxholmen, Huskvarna

Fredag kl. 18
Lördag & Söndag kl. 10-17





1 kommentar:

  1. Oj om jag ändå bodde lite närmare.
    För mig skulle din butik vara en dröm att besöka.
    Önskar dig en kreativ vecka full av arbetsglädje o skaparlust.

    SvaraRadera