fredag 25 maj 2012

[Livsnjuter...]



Åh, vad jag livsnjuter. Livet är bra gott. 
>>Tacksam...




Vissa dagar är enklare att leva än andra och vissa svårare. Men det finns alltid något gott och något att vara tacksam för när man tittar sig om. Vissa stunder är det enklare att känna det än andra. Stunder där det är enkelt får man fylla på rummet av tacksamhet, se allt som är och som man har i sin närhet, ta vara på, uppskatta och njuta av. Just nu är jag bara lycklig och så otroligt tacksam. Det vill jag ta vara på.... För jag inser att tacksamheten gör mig lycklig....




Ingenting är självklart. Allt jag har, har jag fått till låns. Ingenting gör jag mig förtjänt av, allt är en gåva... 




Några spröda bladbilder som får förmedla lite inspiration och känsla. Det är i alla fall vad jag känner...
>>Fin helg och tillvaro önskar jag Er.



3 kommentarer:

  1. Måste bara fråga om den grå kudden i bakgrunden. Ser ju ut som fina korsen jag beställde från dig. Kan man köpa den hos dig eller!?

    Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eva, helt rätt att du frågar :-) Det är en kudde som kommer finnas att köpa, tidig höst! Ett prov, kanonfina kan jag lova!! Kommer synas här på bloggen när de dyker upp!

      Radera
    2. Åh! Den ska jag köpa! Så fin!

      Radera