torsdag 8 december 2011

Vinnaren...

Nu är det dags för vinnaren att koras! Den fina tubsjalen från Olgas hus får glädja Sajros. Stort grattis och hoppas den kommer värma dig gott. här kan ni spana in Saras fina blogg som bjuder på inspiration för både sinne & smak.




En tavla som letat sig fram från gömmorna här hemma. Den dammades av och hamnade ståendes på en lång bänk. Ett eget alster i betong med tidningsutklipp. Små och stora ord, enkla men uttrycksfulla... Här om dagen när jag rusade förbi den så sa just dessa orden något till mig. "Glädjen över att vara"... Glädjen över att vara här och nu var just orden jag blev påmind om. Att nu är det viktigaste jag har. Att leva nu och här. Att kunna njuta av det som vart, drömma om det som ligger framför men att leva nu och här -det är glädje. Att se och vara tacksam för allt det jag har att glädjas över just nu!




 kram elin 


4 kommentarer: