tisdag 30 augusti 2011

Vinnaren!

Den lyckliga vinnaren av två Kloss 10 är Bodil! Stort grattis till dej! Jag hoppas klossarna kommer göra sig fina i ditt hem... Extra roligt eftersom du spanat på dessa innan. Grattis! Titta in på Bodils fina blogg, Mina glädjeämnen. Bilden lånad från hennes blogg. Visst är den inspirerande på alla sätt... Tack alla ni som var med i tävlingen, fler kommer så håll utkik!



Bild från Sköna hem/Mina glädjeämnen


Här piskar regnet på fönstren och de blåser ordentligt på sjön. Då passar de bra att mysa runt inne med en kopp te, lite Angie Stone, lite bloggande samtidigt som om-möblering pågår! Ett tecken på att hösten är här, kliet i fingrarna att ändra om, fixa och dona kommer över mig...

 kram elin 





1 kommentar:

  1. Grattis Bodil!
    Det kliar i mina fingrar också....ojojoj men måste beta av lite annat först sen så! :D

    Kram på dig vi ses på FORMEX!

    SvaraRadera