torsdag 25 augusti 2011

Tävling!

Du har chansen att vinna två stycken Kloss 10 från Röshults. En vändbar kloss av obehandlat stål som du kan ha ett stort värmeljus i eller en blomma...eller ställa på bordet. Se nedan hur du deltar i tävlingen!






Du deltar enkelt genom att kommentera detta inlägg här nedan. Har du en egen blogg får du två vinstchanser genom att du även lägger upp denna tävling på din sida och länkar till Grafitgrå. Har du ingen blogg kommenterar du med profilen "namn/webbadress", skriv då för och efternamn och glöm inte lämna din mailadress. Tävlingen pågår tom den 29 augusti. Vinnare meddelas via mail och här på bloggen!


Titta in på Design Lodge hemsida som formgivit klossen. Här kan du även spana in hela Röshults sortiment! Du hittar dem båda på Facebook, gå gärna in och gilla :)


Lycka till!!


 kram elin 




33 kommentarer:

  1. Har nyss flyttat och har många fler fönster att ställa blommor i, men inga blomkrukor. Det skulle vara jättesnyggt med dessa! Håller tummarna för att jag vinner. Har även länkat i min blogg. http://blogg.passagen.se/julietteisback/

    SvaraRadera
  2. Åh, vill absolut vara med i tävlingen! De är så fina, har tittat på de till allrummet på vår övervåning, skulle passa perfekt!
    Självklart gör jag ett inlägg på bloggen och tipsar och så gillar jag båda sidorna på FB :)
    Nu håller jag tummarna!

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera
  3. Superläckra, har plats för just dem i vårat kök;), skulle vara jättefint med färska örter i! gillar på fejjan, och länkar. Hoppas hoppas hoppas!!!!!

    SvaraRadera
  4. Heisan! Flotte klosser med mange muligheter!! Jeg tar gjerne 2 lodd hos deg!!
    Flott blogg du har!!
    Heidi :-)

    SvaraRadera
  5. Jeg vil gjerne være med på trekning. Linker fra min blogg, så da blir det to lodd. :)

    SvaraRadera
  6. Dessa fantastiska klossar har stått högst upp på önskelistan länge nu!!! En favorit.

    Länkar på bloggen och FB!

    Ha de fint!

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och tävla om de fina klossarna! :)

    Ha det så bra!
    Kram Carina

    carina.storm@habo.net

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med och tävla! :D
    De skulle göra sig finfint på det nya kontoret eller kanske i det nya sovrummet som snart infinner sig här ! :D

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jeg vil veldig gjerne være med !!

    1 lodd på meg :)

    Liker kjempe godt bloggen di :D

    Klem fra Lena Hauge

    lefhauge@yahoo.no

    SvaraRadera
  10. oj så spennende
    slike har jeg ikke sett før
    og første gang på besøk på din fine blogg!

    jeg vil gjerne være med
    to lodd til meg!!

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvaraRadera
  11. KJempe fine klosser. Sånne hadde tatt seg ut hos oss:-)
    Da blir det 2 lodd på meg . Mvh Å

    SvaraRadera
  12. Åh, har länge velat ha Röshults klossar. De skulle passa perfekt ute på vår svarta panelvägg vid entrén.
    Jag vill gärna delta i tävlingen och länkar också till den från min egen blogg, www.sandsdrommar.com.

    SvaraRadera
  13. Verkligen snygga! Jag vill gärna vara med och tävla.
    /Vanja

    SvaraRadera
  14. supersnygga klossar!! :) jag är verkligen med och tävlar :)
    /Camilla Palm

    SvaraRadera
  15. Jag tänker minsann oxå vara med och tävla om dessa fina klossar!! 35kvm , men dom får säkerligen plats =) F R E S H !

    Makhoul86@gmail.com

    kram

    SvaraRadera
  16. Åh, dessa klossar har sått på min önskelista länge, se bara här:
    http://gladjeamnen.blogg.se/2010/march/habegar.html

    Nu håller jag tummarna att fru Fortuna är med mig.

    Tack för all inspiration du ger genom bloggen!

    SvaraRadera
  17. Och så en länk.... två chanser... tjoho!
    http://imittskap.blogspot.com/2011/08/tidsbrist-formex-och-en-tavling.html

    SvaraRadera
  18. Den här tävlingen kan man ju inte missa! Jag är med! Kram Anso

    (ansopi@yahoo.com)

    SvaraRadera
  19. Genomtänkt design och funktion. Skulle passa bra hemma hos mig....!

    SvaraRadera
  20. Dessa var så underbart snygga. De vill jag vara med och tävla om. Den råa metallen skulle med våra vita väggar bli en fin combo.

    SvaraRadera
  21. Eg er med!'
    Tar 1 lodd og krysser fingrane :)

    Ha ei fin helg!
    - Helene

    SvaraRadera
  22. Ååh, så spennende, dette vil jeg være med på :D

    wiiik@hotmail.com
    Caroline Litsheim.

    SvaraRadera
  23. Oj, så vackra. Jag vill också vara med tävla.
    Trevlig helg,

    rebeccaolsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Disse var super fine!! Sånne vil jeg gjerne vinne! :-) Linker fra bloggen min så da blir det to lodd! :-) Krysser fingre og tær og håper jeg har vinnerlykke!

    SvaraRadera
  25. jag är också gärna med i utlottningen..

    Kram Helena.

    SvaraRadera
  26. Självklart vill jag vara med i tävlingen!

    Länkar även på bloggen för en andra lott.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  27. Disse var kjempeflotte. Linker fra bloggen min, så da blir det to lodd på meg. Legger meg til som følger hos deg også, her var det mye fint!

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med
    Har ingen blogg men en pin har den fått på min pinterestsida, så smart & snyggt!
    Kram från Charlotta

    SvaraRadera
  29. Hello!
    You can count me in with one ticket :)

    Greetings from Finland, Sinikka

    SvaraRadera
  30. Klossar som vår vägg kan pryda
    Det skull vara fint i vår nya lya.
    Att tända ett ljus när mörkret faller på
    Skulle få oss att må.

    Länkar även till dig från min lilla blogg. Kram Tillan

    SvaraRadera
  31. herlig premie :) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Ett lodd på meg!

    Ha en fortryllende dag:) Klem C

    SvaraRadera
  32. Supersnygga!!!! Jag är gärna med och tävlar.
    Tack för inspirerande blogg

    Marlene Hall
    marlene.hall@min-epost.net

    SvaraRadera
  33. Utrolig stilige krukker! Tøff stil - disse skulle jeg gjerne hatt!Synd konkurransen er over. Flott blogg du har! Endelig fant jeg en som passer mitt hjem. Det er vanskelig å finne noe annet enn "shabby chic-blogger", synes jeg. Jeg er nyfrelst fan!

    SvaraRadera