tisdag 16 augusti 2011

Lite höstinspiration....



Ja, sanningen är den att hösten smyger sig på.... Luften blir så där hög & frisk och temperaturen kryper neråt på termometern. Så en dag som denna, när solen värmer så gott att ett linne räcker blir man överväldigad och njuter till fullo. Jag känner mig långt ifrån mätt på sommar och värme samtidigt som jag måste erkänna att det börjar kännas mysigt att hösten står på glänt. Hm, när hösten kommer, kommer också suget efter att få fixa inne, mysa till det och förnya sig lite. Ett besök i Malmö i söndags bidrog också till ett besök på stoff & stil.... Därav fint ulltyg som jag sytt nya kuddar av till sängen. Det blev också lite kuddar av fina kökshanddukar från By Nord med ulltyg som baksida. Än har jag inte hunnit bädda med dem, blid kommer så fort det är klart!


 kram elin 



1 kommentar:

  1. Ja det känns knappt som det varit nån sommar alls tycker jag :( men jag gillar också hösten, med krispiga, soliga dagar och tända ljus... jättefina kuddar och fina bilder, älskar ert vackra hem :) kram

    SvaraRadera