fredag 22 juli 2011

Släpper allt och lever nu...



Lämnade just den sköna stolen på altanen för soffan innanför altandörren... Dessa ljuvliga kvällar tar jag vara på varje minut. Tillbringat en lång stund med Eddie i famnen, inlindad i en filt, ljuvlig solnedgång och fåglarna som sjöng vackert. Det är stunder som dessa som man vill stanna tiden... Just nu ser ni ganska lite av mig här på bloggen och det är just för att jag njuter av nuet och liksom släpper allt, inte ens ett blogg inlägg tar jag mig tid till att göra, hoppas ni har överseende! Snart tar jag nya tag... Men först ska jag njuta av ytterligare några dopp från bryggan, picknick, mys med min älskade, utflyter, familj, vänner, grill, sköna kvällar, frukost i solen... Ja, ni vet... Allte det som sommaren bjuder på!


 Kram på er 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar