torsdag 23 juni 2011

Stackars liten...




Stackars lilla ynkliga humle, än så länge alldeles liten och klen... Den har fått ett ordentligt bo att växa och frodas i. Och jag är ganska säker på att den snart fyller det mer än väl. Men jag ska minnas att den en gång var så här liten:) Spaljén har jag tillverkat av rostfritt armeringsnät.. Klipp fyra sidor av två rutor brett nät, sedan tvinnat ihop dem med ståltråd och stuckit ner i krukan. Jag har även gjort några till landet, dem får ni se en annan dag. Perfekt sätt att hjälpa klängväxter uppåt och en fin detalj med såklart!







Jag önskar er en härlig midsommarhelg! Hoppas ni får njuta av massa god sill, grill, jordgubbar, vänner och soliga dagar!


 kram från mej 

6 kommentarer:

  1. yeeah vad snyggt det blev med nätet! så fantastiskt duktig är du! Jag visade mamma din blogg och hon blev heeelt tokig! hon älskar den! jag lovade att hon skulle få följa med nån gång jag åker ut till dig och ta en liten titt! Jag önskar dig den bästa midsommarhelgen! KRAM / linnea

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt! Du inspirerar till tusen!
    Ha en bra midsommarhelg
    Ina /Liten Å Stor

    SvaraRadera
  3. Glad midsommar önskar vi er alla! Kram Di m fam!

    SvaraRadera
  4. Jösses så fint det är. Vill också ha :-)

    Trevlig midsommar

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Tack för din fina inspiration, din sida ligger som en favorit i min dator nu:) Imorgon inhandlas armeringjärn och blommor!! Hälsn Ulrika:)

    SvaraRadera
  6. snygga krukor, var kommer de ifrån? :)

    SvaraRadera