fredag 29 april 2011

Hjärtat i hemmet



Min favoritplats hemma är just köket. Här trivs jag & här tillbringar jag mycket tid, själv, med familjen & med vänner. Man talar ofta om att köket är hjärtat i hemmet & det är en sanning. Kan det bero på att man får samlas mitt i hemmet, mitt i vardagen.  Jag uppskattar tysta & lugna morgnar vid köksbordet då jag har tid att ladda för dagen men också de stunder då köket är fyllt av familj & vänner.






Visst är tidnings-korgrana snygga! Finns på LAGER HOUSE, perfekta till servetter på kökshyllan.





3 kommentarer:

  1. ♥ I love it, you inspire me! :D

    SvaraRadera
  2. Tack goá Du! Mest för att jag tycker det är kul, men klart värt om jag kan inspirera någon annan! Ha en fin dag vännen!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder! Mmmm, de är fina korgarna. Funkar väldigt bra på hatthyllan också för barnens alla mössor och vantar. Kram

    SvaraRadera